OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ZGODNY Z ART. 13 UST. 1 i 2 ORAZ ART. 14 RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z PRZYJMOWANIEM ZGŁOSZEŃ NARUSZEŃ PRAWA ADRESOWANA DO SYGNALISTÓW ORAZ OSÓB, KTÓRYCH DOTYCZY ZGŁOSZENIE
- Szczegóły
- Odsłony: 83
- Administratorem danych osobowych uczniów i rodziców/opiekunów prawnych jest II Liceum Ogólnokształcące im. Mieszka I w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie:
Henryka Pobożnego 2, 70 – 507 Szczecin lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie:
+48 91 43 36 117. - Z Inspektorem Ochrony Danych oraz jego zastępcą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 85 22 093.
- Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przyjmowanie zgłoszeń naruszeń prawa
i podejmowanie stosownych działań następczych. - Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tzn. przetwarzanie jest niezbędne
do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. - Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego,
w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami. - Odbiorcami danych mogą być podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, np. organy publiczne, sądy oraz zaufane podmioty, którym administrator powierzył przetwarzanie danych.
- Mają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak może okazać się niezbędne do przyjęcia zgłaszanych naruszeń prawa i podjęcia stosownych działań następczych, jeśli Administrator zadecyduje
o nieprzyjmowaniu zgłoszeń anonimowych.